Min första kärlek

Vi träffades för över 2 år sen. Du satt där och va så vacker att jag började rodna. Jag ville gå fram till dig men va för nervös. Har aldrig känt så förr. Men till slut fatta jag modet och gick fram till dig. Och jag är så glad att jag gjorde det för det har vart vi två sen dess. Du gjorde mig så lycklig och fick mig alltid att känna mig som om jag va vackrast i världen. Jag trodde det skulle vara vi två för evigt, tills den dagen kom och jag flyttade...

Vi liksom "tappade bort varann". Jag var helt förstörd! Kunde inte fatta hur dum jag va som släppte dig! Trodde aldrig jag skulle kunna lé igen :(

Men så en dag när jag kom till jobbet och du va där! Jag kände hur lyckan kom tillbaka och jag lovar att aldrig mer släppa taget om dig!


Älskar dig Madaskar! Bilden gör dig inte rättvisa för du är såååå mycket vackrare i verklighet!


Här har jag använt Madaskar under ögat och lite på ögonlocken över svart kajal :)

Kramar Kristin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0