To All The Haters Out There!


--The Blackness in Your Heart Will Soon Be All Over You---


Inspirerad av Sofies hav av färger igår kladdade jag med lite andra

Usch...jag har så svårt att välja ut en bra bild eftersom de överlag är kassa så ni får stå ut med 49840 olika varianter!

(((Hur kan man önska att det går dåligt för någon annan-när man inte ens känner människan i fråga? Det undrar jag...óch hur orkar man spela så jävla godhjärtad och perfekt och samtidigt vara så falsk och fylld av missunsamhet? Detta hör absolut inte hit men om någon har ett vettigt svar på detta så är ni välkomna att upplysa mig!)))

KRAM PÅ ER GULLIGA PEPPANDE LÄSARE// ANNA


Kommentarer
Postat av: sofie

superduper fiiint :)

2011-02-02 @ 13:49:19
Postat av: Kristin

Haha skönt o höra att ja inte är den enda som tar 505689524 bilder på sminket :P

Jättesnyggt btw så snyggt med färg under ögat!

2011-02-02 @ 14:54:12
Postat av: Sara

Jättefint Anna!

Men du! Klaga inte på dig själv och dina bilder hela tiden. Det är tråkigt att läsa gnäll och så är de inte alls så dåliga som du tror. ;)

Man ser ju faktiskt jättebra vad du har gjort och det är väl det som är meningen? :) Att färgerna sen mattas i kameran, jämfört med verkligheten... det VET vi. :)

Du är jätteduktig och vi ska fika nån dag och skvallra en massa! Puss och kram till dig!

2011-02-02 @ 22:04:27
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jag vet fett tråkigt att tjata om det men det är så trist att varken den GULA ELLER DEN ORANGEA syns ett dugg! som de gör irl...blir så irriterad! =)

Tack så mkt ja imorrn =) KRAM

2011-02-02 @ 22:22:48
Postat av: Anna

Tack ni föresten ;)

2011-02-03 @ 14:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0