Dagens!

Hallåå!
Det har varit en händelserik dag, och vi har under dagen haft en liten plåtning :) Jag sminkade och fixade hår, Alexandra fotograferade och Emmy agerade modell. Dock får ni vänta några dagar med att se bilderna, men på kameran såg de fantastiska ut! Bra jobbat tjejer!

Eftersom det var ganska mkt extremt smink på schemat idag, så tonade jag ner mig själv en aning, och körde en väldigt naturlig look. Platt hår, och varma, matta bruna skuggor på ögonen.
När jag vaknade imorse var det enda jag tänkte på: VARMA KLÄDER, så det fick avgöra min outfit:
(Gud vad snett jag står på bilden, förstår inte hur jag kan hålla balansen ;) )
Längtar tills jag får se färdiga resultatet av dagens plåtning! Och längtar tills jag får visa er )
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahaha shit Sofie va grym du e på att hålla balansen :P

2011-01-13 @ 19:22:30
Postat av: alexandra

Jsg hsr redigerat typ 3 bilder nu.. jag glömde lappen hemma med vilka bilder det var så det blir att jag får redigera alla bilder. Men det tar inte så lång tid! (:

2011-01-14 @ 11:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0