Det bästa och sämsta från 2010

Hallåååå där! Vill börja med att önska alla en riktigt god fortsättning :) Hoppas ni haft det roligt på nyår, själv hade jag det riktigt grymt roligt ;)
Ledsen för dåligt bloggande men jag tror nog att dom flesta av er förstår hehe. Blir juh så under jul o nyår sen har vi haft otroligt mycket att göra men nu är vi tillbaka med fulla krafter!
Tänkte egentligen inte blogga idag (e ledig juh) men jag kom på att jag inte gjort någon årssummering så här kommer en lista på det bästa och sämsta med 2010:
Bästa:

Datum: 14feb, 31okt och 1nov
Månad: Juli
Känsla: När jag slog ett rekord på mitt förra jobb :)
Köp: Bosch Tassimo (julklapp från mig till familjen)
Film: The A-Team!
Bok: Marian Keyes, Är det någon där (brukar inte tycka om hennes böcker men fyfan vad den här va bra!)
Låt: Linkin Park - When they come for me
Smink: Perfekt Lips no. 40 från MIST
Nagelterapeut: THERESE!! ;)
Trend: STOOOORA ringar
Händelse: Att flytta till Norrköping :)
Sminkning:

Förmodligen mitt bästa verk hittills :)

Sämsta:

Månad: Mars
Film: The last airbender (regissören borde avrättas)
Bok: India Knight - Livet i ett nötskal (författarinnan borde avrättas)
Smink: Million lashes från loreal (loreal borde avrättas)
Känsla: Att känna mig som en turist...
Köp: En bärbar dator från Acer som pajja direkt :(
Låt: Alla jullåtar!!!
Trend: Färgglada haremsbyxor
Händelse: Att säga upp mig från mitt (förra) jobb, ta farväl av alla mina kollegor och vänner

Saker jag ser fram emot år 2011:
  • Fler grymma sminkjobb (ett par stycken som är på gång dessutom ;) )
  • Sommaren
  • Bibelstudier i St: Kiriakos kyrkan i Brånnesta (stavas det så?)
  • Min födelsedag
  • Se Sex and the city 2 (hatade den första och avskyr tjejfilmer men har hört att den ska va bra iaf ;) )
Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja the last airbender sög verkligen!! Och satc 2 var totalt meningslös förutom alla kläder (som vanligt) sorry to say....vi ses kraaam

2011-01-03 @ 11:00:24
Postat av: Kristin

Hahaha asså du skämtade inte om satc Anna...den sög! Kläderna va fina dock :) Kraam

2011-01-03 @ 21:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0