Ëmmelie 25 år!

 
Fick en riktig "tjock" sotning och sen så satte vi singelfransar "medium" hela vägen. Snyggare 25 åring får man leta efter!

Så här såg jag ut:


En enklare sotning kantat med lite roströd...hade ett par singeltippar "short" längst ut på fransraden...men det syns ju såklart inte på bild ;)

Två olika typer av sotningar på två helt olikfärgade personer ;)

Stor kram min fina bästatjompis!
I present fick hon att vi ska ha en spa dag på house of beauty.,..jag har valt mina 2 behandlingar...vilka tar hon? Är det någon av er som vart där som kan rekomendera någon behandling?


Kommentarer
Postat av: Jenny (mist)

Såå sjukt fina bilder på dig gumsan! Jätte läcker make.. Pussipuss

2011-01-18 @ 21:58:57
Postat av: Anna

tacksnälla du! hoppas du mår bättre! se till att pallra dig hit snart..pok

2011-01-18 @ 22:11:45
URL: http://se att
Postat av: sofie

asså så snygg du är!!! skitsnyggt med nudeläpparna till :) äre nr 40 stiftet?

2011-01-18 @ 22:15:41
Postat av: Anna

Jaaa!! Jag kom på det när jag postat inlägget att jag glömde skriva hur mkt jag älskar det nya nude stiftet...KRAM

2011-01-18 @ 22:48:28
Postat av: Pia

Fina sminkningar, Anna! Du får fixa mig nån gång :)

2011-01-19 @ 08:58:14
URL: http://www.piamaria.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0