Fler pics

Foto: Alexandra Kurucz
Makeup o hår: Sofie Edström
Modell: Emmy Käck

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej tjejer! Jag vill bara tacka för att jag fick vara hos er under dom här två veckorna! Jag har lärt mig massor ( sminkade mamma igår och hon blev jätte nöjd )

Väldigt tråkigt att jag var tvungen att sluta, men nu väntar nya möjligheter. Men jag lovar att jag kommer och hälsar på, jag kommer ju vara i Norrköping i två veckor till! Sen kommer jag med lite större mellanrum!

Ta hand om er och fortsätt som ni gör för ni är jätte duktiga! ni borde få flera dagens roser! Ni är väldigt duktiga på att lära ut och ha tålamod! Ni får ha det så bra tjejer! Extra tack till Sofie & Kristin jag har ju faktiskt hängt mest med er!

Kram på er!

2011-01-23 @ 09:58:44
Postat av: Anna

Vad synd att jag aldrig hann träffa dig Alex =( det hade vart roligt...kram på dig

2011-01-23 @ 11:04:18
Postat av: Alex

2011-01-23 @ 20:54:35
Postat av: alex

Ja det var synd, det hade varit kul! Men sofie och Kristin får berätta hur jag var! hehe (:

2011-01-23 @ 21:12:40
Postat av: sofie

tack för att vi fick låna dig i 2 veckor alex :) du har varit superduktig å vad kul att du fått sminka din mamma med framgång :) duktig du är! anna får se till att jobba nån gång när du hälsar på så får ni träffas. titta in snart gumman, kram sofie

2011-01-23 @ 23:15:14
Postat av: Alex

Ja det får hon göra! Jag kommer nog och hälsar på ganska snart har en grej jag måste fixa i gallerian kan inte skriva det här! Men jag kommer nog någon gång under veckan iaf! Förhoppningsvis. vilka dagar jobbar du sofie ? :) Kram

2011-01-23 @ 23:24:30
Postat av: sofie

nämen vad är det för spännande du ska göra dååå? :p hehe.jag jobbar tis-fre, nästintill heldagar..öppnar alla dagar så finns där från 10 :) kram

2011-01-24 @ 13:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0