Min födelsedag

Hej bloggen!
Tänkte att jag skulle berätta lite om min födelsedag i fredags (bättre sent än aldrig liksom :P ). Dagen började med att jag jobbade till klockan 3. Självklart lyssnade vi på Linkin Park hela dagen :D Eftersom det var Alexandras sista dag skulle hon då ha ett "slutprov", ungefär som en summering av allt hon lärt sig. Så jag satte mig ner och hon började
Medans jag satt hårmodell kom världens finaste Ammo (farbror typ på syrianska) med blommor till mig, jag blev så glad att jag nästan grät hehe :)
Och såhär vart det

Hela håret lockades, drogs slarvigt bakåt i en slarvig fiskbensfläta :)

Jag kan tala om att Alex fick ett MVG av mig :) Min motivering till det är att hon hade en plan i huvudet innan hon börja som hon fullföljde helt utan att en enda gång be om hjälp och resultatet vart grymt snyggt!
Vi saknar dig redan Alex!

Fågel tyckte jag skulle ha grönt så grönt fick det bli :)

Efter jobbet åkte jag hem där min familj överraskade mig med tårta. Typiskt att just den dagen skulle det bara finnas rosa tårtor på Lindahls! Men men den gick ändå att svälja :)

Självklart var älskade fågel där oxå, hon tillhör juh familjen liksom :)
Vet ni, att flytta till en annan stad och lämna ett helt liv bakom sig är bland det svåraste man kan göra! Men jag hade tur. Jag har bästa kollegorna, ett jobb som jag älskar men bäst av allt...Jag träffade min solstråle :) Om ni har bra vänner ta vara på dom. Bra vänner växer inte på träd! Beellääää...I love you dude!

Finaste presenten EVER!!!
Och bästa födelsedagen någonsin!!! :D Tack för alla fina gratulationer :)

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: bella(fågel nr 1)

Dude du är min sunshine forever :D älskar dig foralltid <3

2011-01-25 @ 09:54:52
Postat av: alex

Hej mina vänner! Jag saknar er massor, det gick bra på nya stället men saknar er! Jag kommer fan in någon dag och dunkar linkin park! Och sminkar mig lite. ska se näääär det blir av (: men någon dag snart har jag hoppats på! kram

2011-01-25 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0