Min nyårs utstyrsel :p

Jag kan väl passa på att slänga upp min nyårsutstyrsel när jag ändå är igång.
Kläderna gick i mestadels svart, med en finfin spetsbody, en svart hög kjol och en svart kavaj med paljetter på axlarna. Till det hade jag självklart highheels!! :)


Klantiga jag , tog ingen närbild på sminket, men här får ni en liten översikt iaf!
Eftersom kläderna var svarta, använde jag mig av silver, mintgrön, lila och svart på ögonen. Läpparna piffades till i mitt favvogloss Peach, som ger en härlig persiko färg! Håret lockade jag med plattång, borstade sedan igenom lockarna för att få det mer "slarvigt". Kramade i mitt favoritvax, Urban från Lanza, och sprayade lätt.
Thats it :)

Loveeee Sofieeee


Kommentarer
Postat av: Sara

Sofie, du är verkligen sjukt snygg! :D En riktig kalaspingla. :) Kram på dig.

2011-01-04 @ 22:54:29
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0