Motd ! :)

Jag kör en "anna" och skriver MOTD som överskrift (Make of the day). Jag sminkade mig imorse vid ca 8.30 och direkt efter jobbet åkte jag och tittade på min duktiga vän Emmy, som var med i kommunens "Nyårsrevy". När jag nu kom hem och skulle tvätta bort sminket kom jag på att jag glömt fota en dagens, så på dessa bilder har sminket suttit över 12 timmar! Det ni! Snacka om hållbarhet!
Till denna sminkning har jag jobbat med ganska mkt rött. Svart och guld har oxå rätt stor del i maken. Eyeliner har jag idag skippat helt och hållet faktiskt. Som vanligt kommer tyvärr inte färgerna/sminkningen till sin rätta i dåligt ljus, men en ihonekamera :/
Sovgott, det ska jag göra! Upp o jobba tidigt imorn igen, ingen rast o ingen ro här vet ni!
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Anna

Sykt pent! Som man skulle säga på norska ;)



(-sjukt snyggt)

pok

2011-01-07 @ 23:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0