Motd!



Hello readers!

Försökte få till lite bilder på dagens, men behöver jag säga att det som vanligt
INTE gick något vidare?
Idag har jag dessutom gjort en håruppsättning som är ganska enkel och rolig till vardags/fest..
lite inspriation till bal och studenten var det tänkt.
Ska göra ett sista försök sen att fota den tänkte jag!



Jag har användt 3 st COLORVIBRATION i blåa toner, en CV i guld en ES i mörblå ton, och en highlighter.. svart cakeeyeliner
och svart kajal...Om ni undrar vilka är det bara att fråga... =)




Gå försiktigt, det är HALT! =)

KRAM Anna

Kommentarer
Postat av: sofiie

annnnnaaa!!! halka inte nu när ni ska ut på parkeringen :D hahaha... du va skitskitskitsnyyyyggg idag !!!!!

2011-01-10 @ 19:52:30
Postat av: Sara

Såg supersnyggt ut! Håret med! <3

2011-01-10 @ 22:52:51
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Anna

Thanks sara! på tiden att jag orkar mig ut på nätet och in på din blogg...det var läääänge sen =)Kram

2011-01-11 @ 11:45:12
Postat av: Sara

Hahaha, men den är lika ointressant som vanligt. :P

Men efter nästa helg blir det nog lite mera smink igen. :D

Kramikram!

2011-01-11 @ 13:37:19
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0