Motd part 3!

Sista delen i hur man kan lägga till en skugga eller två för
att ändra en basic/vardags/kvällsminkning..
Det var egentligen inget planerat, det bara blev så!
Nästa gång ska jag nog göra det med lite roligare intensivare färger- vad säger ni?
Har ni några önskemål om VILKA FÄRGER JAG SKA SMINKA MIG MED i olika steg?
Vore kul med lite feedback! =)
Iallfall- här har vi lagt till en roströd Eyedust och en typsvartlilagrå skugga-perfekt att sota med-Dakar-
Haha ser jag inte redo ut för lite AfterWork? Kanske inte-ser obotligt trött ut-har vart uppe sedan kl 6 imorse--och några gånger mitt i natten!
Vi får ta AWen nån annan dag ;)
Thank u Sofie my jobpartnerincrime for ur assistance!
Kram på er // Anna

Kommentarer
Postat av: sofie

nemas problemas hun! :) ;) om jag får önska, så vill jag se en sminkning i hmmmmmm..... blått o orange :D superkonstrast! kraaaam

2011-01-31 @ 18:21:18
Postat av: Malin

Jag tycker dom där färgerna du använder nu är supersnygga! Men även lite sotigare svart skulle jag vilja se.Skulle vara kul om ni kunde lägga in steg-för-steg sminkningar så man ser hur ni får skuggorna att se så jämna och snygga ut :)

2011-02-03 @ 09:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0