MOTD part I

Yep...

Tänkte visa er en pretty simple look:



Här har jag använt:

BAS; Concealer, Foundation, Puder, Brynskugga
+ 2 stRouge, mascara, läppstiftet Nude nr 40 och läppglanset sorbet.

för att få fram lite kontrast i globen(-som jag knappt har någon-mitt skinn "hänger liksom över" ganska vanligt =/) så har jag borstat lite försiktigt med rouget i ytterkanterna.
Jag har även jobbat med rouget vid käkbenen och pannan !
Mascaran har jag bara lagt ett lager av...

Jag fullkomligt älskar vårt nya NUDE stick...jag som tyvärr aldrig vänjer mig vid skarpa färger på läpparna..



Undrar ni något? Det är bara att överösa oss med era frågor bland kommentarerna =)
KRAM Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0