Några sanningens ord, ihop med lite grönt :)

Hejsan mina vänner!
Jag har massor jag vill skriva, men så kommer jag på att det inte hör till en sminkblogg. Jag kanske skulle skaffa mig en privat blogg också? Jag är sugen på att göra det, fast ändå vara anonym, och inte ge ut bloggadressen till någon, så man kan skriva av sig precis vad man tänker, tycker och känner!
En sak vill jag säga, en gång för alla dock:

Jag är en person som står upp för de jag älskar och tycker om, och jag bryr mig inte om jag skulle hamna i trubbel för att "rädda", hjälpa eller skydda någon jag verkligen bryr mig om. För jag tycker att det finns för många mesproppar där ute, som hellre tittar på, eller rättare sagt "tittat bort" för att slippa dras in i något....

Jaja, det hör verkligen inte hit, men hur är ni som personer? Står ni upp, no matter what, om någon gör en närstående illa? Eller tittar ni bort?...........


Tillbaka till sminkbloggen :)
GRÖNT är fiiint, grönt är sköööönt!! 


 
Jag hade ont om inspiration idag, men så fick jag se bilder på ett par skitsnygga grönglittriga naglar som Tessan gjort, och då inspirerades jag till denna make. Superenkelt! Har först använt grön Cakeeyeliner, sedan lagt lite grön Specialbase ovanpå den, och sedan ett grönt glitter :)
Kram från Sofie


Kommentarer
Postat av: Anna

Men dina ögonbryn är iaf snygga!! ;) näe men skämt åsido jag förstår hur du känner! Ibland känner man sig lite för öppen och ärlig i lilla jante-Sverige! Kram Gunnar

2011-01-25 @ 19:42:43
Postat av: sofie

tur att man har en sån fin å bra vän som Gunnar som kan ringa o pigga upp en iaf :D hahahahah kraaam bästa du!!!

2011-01-25 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0