Really? Yes, really!

Trött, trött, trött...det är allt jag kan tänka på just nu...att jag är trött! Somna inte förrän halv 1 inatt o vakna kl 7 imorse för att jag hade en håruppsättning o smink. TRÖTT!
Och i tisdags va jag så trött att ja faktiskt bad Sofie sminka mig! Missförstå mig inte, Sofie är grymt duktig (och jag vart supernöjd) men jag låter INGEN röra mig! Jag har till och med svurit att om jag någonsin får för mig att gifta mig så tänker jag fixa mitt hår o smink själv. Så ni kan juh tänka er att jag va trött :P Men visst vart de snyggt?

Några har frågat mig om varför jag inte tar närbilder på sminket längre. Jaaaa hörrni...sanningen är att jag håller på att spara ut mina ögonbryn (vilket syns lite på bilden :P) och det känns inte riktigt fresh att visa upp mina buskiga bryn i en sminkblogg. Men det kommer jag lovar...så fort ja plockat dom fina så kommer ni få se massa snygga sminkningar :)

Känns som att jag är trött hela tiden förresten. Måste börja träna. På måndag börjar det då sticker jag o min buddie (ni vet...min buddie med brorsan som ja trodde va äldre?) till friskis yaaaay!

Kramar Kristin


Kommentarer
Postat av: the best buddie

Vi ska kriga på golvet på måndag :)

2011-01-06 @ 14:32:27
Postat av: From best buddie to best buddie

Omg känner på mig att vi kommer bli portade från friskis haha :P

2011-01-06 @ 14:36:55
Postat av: buddie nr 1

Ouff dem skulle bara våga ;)

2011-01-06 @ 21:41:13
Postat av: Buddie nr 2

Hihi look out friskis & svettis here comes The Buddies :D

Btw dude, var är mitt mejl :(

2011-01-06 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0