Skynda, skynda!!

Jag blir lite småsur på mig själv! Jag har alltid varit den som är ute i GOD tid! När man bestämt träff med någon är jag alltid där först, när jag åkte buss förr, var jag alltid där typ en kvart innan bussen gick osvosv. Jag avskyr att komma försent och jag ogillar när människor är sena, jag anser att det är respektlöst (såvida det inte hänt något såklart). Men folk som alltid kommer försent och tvingar andra att vänta är mig emot!
Till saken..Nu känner jag att jag själv varit ute i sista minuten de senaste dagarna. OCH DET ACCEPTERAS inte av mig själv. Men jag antar att jag kan skylla på stress osv....MEN jag ska bättra mig!

SÅ dagens  snabb/stress/hurry up make blev denna:


Softa läppar med glanset ROSESHIP som ger en lätt rosa ton. Älskarn! :)
Lätt bronziga kinder, med en dutt av rouget FRESH PINK.
Olika gröna toner på ögonen. Har även blandat in lite svart. Jag älskar att använda svarta skuggor när jag sminkar mig!

Ha en fin dag alla kära läsare!

Och stressa inte ihjäl er!

Kram Sofie


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är precis likadan! Har alltid vart jobbigt i tid...i fall att liksom....men det funkar bara inte just nu har jag märkt med barn....jag kan nog börja sminka mig nu och jag får ändå bråttom till jobbet sen...lite terapi kanske<?! Haha vi ses sen my friend! Krams

2011-01-18 @ 10:55:44
Postat av: sofie

nej men absolut, självklart finns inte tiden på samma sätt när man får barn, det förstår jag med :) haha ses snart sötnos :) ta det lugnt! kram

2011-01-18 @ 12:46:56
Postat av: Kristin

Hahaha omg Sofie förstår precis vad du pratar om men ja har märkt att det nästan alltid är så under vintern. Sjukt skumt! Snygg sminkning iaf :) Kram

2011-01-18 @ 12:57:40
Postat av: Jenny (mist)

Super fin bild på dig sötis!! Kanon snygg make..:)) <3

2011-01-18 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0