And whatever pain may come, today this ends, I´m forgiving what i´ve done

Hej bloggen :)
Idag va en sån dag då jag verkligen inte orkade fixa håret! Det snöade när jag gick ut imorse så de kändes bara meningslöst att göra något med håret. Men vår söta praktikant Alexandra vill lära sig hur man fixar hår inför plåtningar så idag gick vi igenom det allra viktigaste med hårstyling, tupering.
Många tror att det är busenkelt att tupera men en riktigt bra tupering är sjukt mycket svårare än vad man tror! Jag är dock väldigt stolt över Alexandra för hon lyckades riktigt bra även fast hon aldrig jobbat med hår :)

Efter att ha visat tekniken på henne så fick hon öva på mig så dagens hårstyling står Alexandra för :)

För övrigt kan jag tala om att ja haft en riktigt bra dag! Även fast jag hatar snö, va nära att ramla tusen gånger, jobbat hela dagen och är dötrött så har jag haft ett litet leende på läpparna hela tiden ;)

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: gunilla

kriistiiin!! ditt hår kvinna!! så otroligt lååångt o fint! jag vill ocksååå :(

2011-01-12 @ 23:17:03
Postat av: Kristin

Hahaha du kan få de hjärtat...ja börjar tröttna :P

2011-01-12 @ 23:43:12
Postat av: alexandra

Visste inte att det fanns en tekning för att tuppera en för att spraya hårsprey! men det gick bra! Och jag kan gärna också ta lite av ditt långa hår :)

2011-01-13 @ 15:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0