2 av mina gullungar <3

Igår hade jag fullt upp!
Sminkning efter sminkning! :) De flesta jag sminkade slutade antingen 6an eller 9an. Då vill man såklart vara extra fin!
Mina sötnosar Moa, och Gunilla var bland annat inne för lite make.
Moa slutade 6an och blev extra fin med guldbruna ögon, stenar och lite rött gloss på läpparna. Passade perfekt till hennes snygga avslutningskläder :)

Finaste Gunilla slutade 9an, och vi blandade lite guld, koppar, bronze och svart. Blev superfint, dock fastnade inte alla nyanseringar på bild..
Hoppas ni båda fick det super!
Ni är sååå vackra <3
KRAM FRÅN SOFIE

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag var snyggast tycker jag!!!

Tack söta Sofie!

Var muffinsarna goda?????



Tack så jätte mycket för det här sminkningen och stenarna!!!



Vilcka tider var det du Sofie jobbade i dag???



Puss och kram Moa

2011-06-17 @ 09:34:03
Postat av: Sofie

Muffinsarna var suuupergoda!!! :)

Du va jättefin!

Idag jobbar jag till ca 16.00 :)

Puss o kram

2011-06-17 @ 12:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0