Åååh!!! Vi har så gulliga kunder, och arbe...

img_9644 (MMS)

Åååh!!! Vi har så gulliga kunder, och arbetskamrater här!!! Underbara Moa var inne idag och sminkade sig för skolavslutningen. Då fick jag hembakta kladdmuffins, med en varsin bokstav på varje, så att det bildar "tack". Hur fint på en skala?!?! Tack fina Moa!!! Av gulliga Lidia fick jag en chokladask med mina favorit chokladhjärtan! (Jag fyllde år i måndags) så gulligt och omtänksamt!!!  I lördags kom även finaste Gunilla in med en. Fin presentpåse med blommor och choklad till mig!!! Ni är så fina, omtänksamma och snälla! Underbara människor! Tusen tack <3 mänger med kramar till er från Sofie


Kommentarer
Postat av: Moa

Heej!

Jag blir glad av att läsa det!!!!!



Stort grattis igen !!!!



Jag grät ganska mycket på skolavslutningen så 3 pärlor rammlade av....

Skulle ändå tagit bort dom snart.



Ses någon dag!!



Puss och kram!!!!

2011-06-15 @ 20:18:42
Postat av: Moa

Ojjj! Jag glömmde att skriva att jag sparade dom! ;)



Ska ha dom på midsommarafton!!



Puss och kram!

2011-06-17 @ 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0