Bal , del 1.

Hej!
Just i detta nu, är nog alla fina baltjejer vi sminkat, ute på något dansgolv och bara dansar och är vackra :)
Jag fick till lite bilder på min mobil idag, hör och häpna. Så mycket som 3 tjejer. Resten finns på lite andra kameror, och dessa  kommer upp nu i dagarna :)
Min första tjej imorse hette Elin. Hon hade en svart och rosa klänning, så en klassisk balsminkning i rosa och korall, med mjukt svart, för lite djup, fick det bli:

En annan tjej jag sminkade var Louise. Hon ville ha blått och turkost, men mjukt.

Alicia var en av de som valde att göra både smink och hår hos oss. Superfint!

Det var allt jag hade för nu! Håll utkik dock, vi har bilder på fler tjejer, och på både hår och smink :)
Hoppas ni alla fick underbara kvällar!
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Luba

vi vill ha fler bilder på balbrudarna! JAAJAA :D /en av de sminkade balbrudar

2011-06-04 @ 18:13:09
URL: http://lubunja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0