Browshade vs inte browshade:

Vi tjatar mycket om det här med ögonbryn... Jag tycker att det är viktigt med en fin och passande form, som ramar in ansiktet.
Har man svårt att få till den perfekta formen, bara genom att plocka, kan man fuska med vår underbara Browshade! En skugga till brynen helt enkelt. Finns i 5 olika nyanser, från jätteljus, till mörk, för att de ska passa ljusaste blond, till mörkaste svart! :)
Har man en perfekt form på brynen, tycker jag i vilket fall att det blir snyggare med Browshade, då den jämnar ut, samt fyller i tomrum m.m.

Här är ett praktexempel på med vs utan browshade:
Jag använder browshade no 2 som passar dig som är blond/mörkblond eller ljusbrun.

Alla ni som kommer in till MIG IDAG och köper Browshade får 20% rabatt på den, om ni nämner att ni läst mitt inlägg om produkten.
Gäller 20/6 tom kl 16.00!
Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0