En vacker brud!

Hej på er!
VILKEN HELG vi har haft! PHU! Det har varit smink och hår så att penslar och locktänger har glödigt (heter det så, jag menar när det glöder alltså?).
Ingen rast, ingen ro, men ack så kul! All cred till mig och mina kollegor <3 VI är bäst! :)

Idag, påväg till jobbet stannade jag till på en vacker anläggning som heter Husby Säteri. Där mötte jag upp fina Linda som skulle gifta sig.
Här är resultatet:
Det ligger ack så mkt mer jobb bakom en brudsminkning. Allt ska vara perfekt och passa bruden till både utseende, tycke och smak. Självklart hade jag provsminkat Linda innan.
Linda var väldigt nöjd, men framför allt tokigt vacker!!!
Hoppas att ni fick en helt underbar dag!

Nu ska jag snart stänga butiken, efter en som sagt myyycket hektisk, men ROLIG helg!
Hoppas alla har en fin kväll!
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ja man lägger verkligen ner energi på brudsminkningar även om det i mångas ögon kanske inte ser så speciellt ut! Och det är ju när man får fram bruden från sin allra bästa sida utan att det syns för mycket man har lyckats;) fint jobb!

2011-06-04 @ 21:28:05
URL: http://meavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0