"Fuldag"

Åh idag har jag verkligen en ful dag! Känner mig inte nöjd med nånting.. Fransarna är fula, håret blev inte bra (så det fick bli en stram hästsvans) och jag är jätte torr i pannan :/ Förstår inte riktigt vad som har hänt med just pannan. Jag är jätte noga med rengöring och återfuktning, varje dag! Kan kanske vara så att jag behöver uppdatera kosmetik lagret hemma :P
Evelina skrev ju ett inlägg om några av våra fuktkrämer. In och läs eller kom in i butiken om du liksom jag har lite problem med torr (eller fet också) hud just nu så ska vi hitta nånting som ska hjälpa!

Hur som helst så kan ni få en bild på hur jag ser ut idag.. Men det blir inga närbilder den här gången :P
Jaja, slut klagat för mig nu. Fuldagar har alla nångång och min råkar vara idag. Inget att sura över :)
Ha det bäst! /Bea

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är ju skitsnygg ju!!

2011-06-12 @ 11:27:42
Postat av: sofie

BEA! du är jättesnygg!!

2011-06-12 @ 11:39:28
Postat av: Anonym

Hej! Inspirerande blogg!! Har ni några bra erbjudande nu tillmidsommar:)?

2011-06-13 @ 11:34:31
Postat av: Linda

Vill bara säga att Bea du är bäst och jätte snygg. Kommer att boka tid för sminkning hos dig innom kort! Tack för att du gör det roligt att shoppa smink! Tack för hjälpen med ögonbryns med!

2011-06-20 @ 20:24:17
URL: http://Smakkansla.blogspot.com
Postat av: Bea

Linda, Tack snälla du! :) Vad du är gullig! Åh vad roligt, jag vill jätte gärna sminka dig! :) Det är inga problem, jag finns ju här för att hjälpa ;)

2011-06-22 @ 15:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0