Sööööfiiiiiieee! <3

....
Ville bara spontan skriva ett litet (hyllnings) inlägg till min lilla Söta Sofie!
Om ni bara visste hur jäkla hårt hon har jobbat för vår butik.
Det är inte många som skulle orkat vara så tillgänglig som hon har varit!
Om ni bara visste hälften hade ni tappat hakan!
Inte nog med att hon pendlar 8 mil till jobbet, så står hon där sen, alltid med ett leende på läpparna
söt med sina perfekta plattångslockar och med pincetten redo i handen ;)
Vi har alltid kul med varandra och det jag tycker är underbart med Sofie är att hon verkligen är genuint äkta. Bakom hennes fina fasad finns det INGEN missunsamhet, snikenhet, falskhet- ja ni vet allt det där som gör att det visar sig att man en dag blir huggen i ryggen. Alltså så har hon en lika fin insida som utsida.
Att det har visat sig att vi har samma intressen- exempelvis fotboll, ridning, musik, (make upen såklart) samma värderingar och åsikter, vi tänker jävligt lika och kan allt som oftast komma till jobbet i likande kläder och likadana makeuper- är jättekul. Men bara en bonus. Jag är glad att jag har henne i mitt liv. Inte bara som kollega utan också nära vän.
Om jag säger såhär- år2009 var inget höjdar år för mig -2010 blev så mycket bättre och 2011 blir top notch. Och inte utan dig!
Ja, det jag vill ha sagt med det här är väl ingen som har missat.
Men jag skriver det för alla att läsa så att ni kan ge henne en uppmuntrande nick och ett smajl om ni går förbi. Och ge henne en kram om ni kommer in till butiken.....veckorna kan ibland kännas lite för långa..så här innan en låååång semester!
(Haha vilken bild)
Hoppas att ni andra har en fin kväll! ta hand om varandra! // Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie!!

ÅÅH! ANNA!!! Vet inte vad jag ska säga!!!???? Att läsa detta en tisdagsmorgon fick ju dagen SO MUCH BETTER!!!!!!!!!!! Underbara du! <3 Jag kan bara instämma, och säga att detsamma tillbaka till dig <3!!! Love to have YOU in my life!!!!Finare hyllning har jag nog aldrig fått!!! Så fin du är alltså!! jag ska krama dig tusen gånger om sen när vi ses!! FINASTE FINA DU!!!! TACK!!!! Du anar inte hur det värmer!!! PUSSOKRAM <3<3

2011-06-07 @ 10:13:53
Postat av: Anna

Men söta du! <3 Alla förtjänar en klapp på axeln och lite extra uppskattning ibland! Kunde ju ha öst på och berättat så mkt mer, men det går ju inte på den här sidan med censur och allt. Å Det räcker med att vi vet hur det ligger till. Du är så stark och bäst! Massor Kram vi ses snart..

2011-06-07 @ 14:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0