Dear Friend I Already Miss U!

Här kommer en dagens tillägnad Dig SOFIE!
Jag Saknar Dina Djupa Snälla Ögon Med Tillhörande Milslånga, Viftande Fransar..
så jag försökte få till dina fransar på mina ögon, så kan jag stå och blinka åt mig själv i spegeln ;)
Jag har använt "våra" färger toppat med lite grått och "space star" eyedusten!
Det är nästan så att jag tar på mig ditt läppstift  nr49-men även jag inser ju att det finns gränser! Shockbabyrosa i all ära, men jag ska nog ta på mig något du skulle säga "testa det här" "jooooooooo" haha!
Puss din Gunnar! (med glimten i ögat. im not mental)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh!!!! Underbara gunnar!!! Jag som skulle skippa allt vad telefon och dator heter under veckan, så smyger jag in på bloggen och ser detta! Du gör mig så glad! Du är den bästa som finns, med betoning på bästa!!!!jag saknar dig också! Blir alldeles rörd!! Hoppas du mår bra och att det går bra i butiken! Hälsa tjejerna. Jag är hemma fortare än kvickt! Jättefin make i våra färger oxå! Har jag sagt att du är duktig?! Puss och kram bästa du!! <3

2011-03-30 @ 00:05:37
Postat av: Gunnar!!

Hahaha jag visste väl att du inte skulle kunna låta bli att tjuvkika härinne ;)



Hoppas att du har det toppen bra och att ditt "hemliga mission" överträffar alla förväntningar.....det vore super coolt!! KRAMAR till dig

2011-03-30 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0