En Liten Dagens!

Är det inte märkligt?
Idag är det som bekant söndag och en timmas mindre sömn fick man. Jag jobbar kort dag så därför tänkte jag att det får bli en ganska naturell ögonmake dagen till ära. Att jag kunde fortsätta träna på att ha starka läppar istället.
Men det blir som vanligt-aldrig som man tänkt sig? Istället står jag här med två olika glimmers och löstippar i olika storlekar. (I bästa partyandan) Lite orange våren till ära och med en KOIfisk/Fisk som inspiration till färg och form i tanken!
Glimmersen Susanne star och Eclipse är fästa med special base, svart och jag har en peach cv "sun city" och zeeland på locket.
...bortse från det fallna glimmers i ögonvrån...det är borta nu!
Löningshelg-härligt butiken har kokat hela helgen! Så därför kommer det upp mer bloggmaterial senare =)
KRAM ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0