Idag....

...Så kom SARA förbi mig och bollade lite tankar om bröllopsfrisyrer.
Jag skulle visa en ganska enkel men snygg en med flätadesidor och lockade längder. En halvuppsättning!
En sneakis på det då:
Sen blev jag så inspirerad att göra något i hårväg, det var år och dar sedan att jag började slänga ihop något på fina ALEX som är hemma en vecka från USA. Dock så hade vi 20 minuter på oss så det blev lite av varje för att få in alla roliga moment.
ROCKABILLY inspirerad lugg, dubbelinbakadfläta och obligatoriska lockar.
Ska damma av min docka i dagarna och leka lite. Har vart så opepp på hår under graviditeten men nu väcktes det till liv igen! =)
haha jag gör det så för det blev ju ingen direkt "helhet"...
Håll utkik efter min tutorial som kommer att komma upp på bloggen inom kort!
KRAM ANNA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul med hår!!! Ser jättefint ut anna :) u are so good! Pok

2011-03-10 @ 21:26:43
Postat av: Kristin

Älska flätor!!! :)

2011-03-10 @ 23:47:10
Postat av: Anna

Ja flätor är keuwl!!

2011-03-11 @ 10:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0