Mitt bästa foundationtips!

Jag tänkte dela med mig av mitt bästa foundationtips, för oss kameleonter! :)
Jag blir riktigt brun på sommaren, men på vintern är det ett faktum att man blir blekare! Istället för att springa och köpa ny foundation ett stup i kvarten, så är då mitt tips:
Till vänster ser vi Supersilkfoundation "Almond" som är tillräckligt mörk för mig när jag är som brunast på sommaren. Till höger har vi en ljusare, som heter Supersilkfoundation Cream, som passar mig när jag är riktigt ljus! DÅ kan jag blanda mig till rätt nyans av dessa två året runt! :)


Just nu blandar jag såhär: En något större klick av Almond, och en lite mindre av Cream.

Blanda med exempelvis baksidan av din foundationborste, och applicera! Busenkelt och smart!
Glöm inte att fixera med ditt transparenta puder :)
Kram SOfie


Kommentarer
Postat av: Anna

Så får jag göra jämt jag också!! Haha Underbart att vi båda är almond när jag borde vara mörkare än dig...tekniskt sett ;) PUSS

2011-03-16 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0