Oh Vilken Härlig dag!!

Idag är det äntligen dagen B: Bröllopsmässan!!

Tjejerna är så duktiga som har styrt sedan tidig morgon.
Samtidigt som jag gärna vill vara där så är jag otroligt tacksam mot Sofie att jag fick
hålla ställningarna i butiken istället.
Att vara på plats i ottan när man inte sovit en blund på flera nätter känns sådär. (Skrutt börjar få tänder och är genomförkyld) Haha då är ju att öppna kl 10 rena rama lyxen!


Idag ser jag ut så här:



Dagen till ära bär jag lösfransar. Jag har ju knappt några egna men sparar gärna fuskisarna till när det är något speciellt så man får det där "lilla extra" när det gäller. Såklart att dessa sköningar finns i vårt sortiment!

Jag har markerat ögat med vår svarta skugga black hole och vår vita kajal i vattenlinjen. Sen har jag vår underbara E/D frost star i ögonvrån och upp. Våra strasstenar i alla dess färger är ett vinnande koncept och kan användas om och om igen och lossnar inte för inget. Till skillnad från budgetvarianterna!

Trot eller ej men på läpparna har jag vår otroligt härliga "perfekt lips No.26". De var längesedan.

Nu blire sminkningar hela eftermiddagen. Och kvällen ska spenderas med finaste familjen och vännerna.
 ITS A GOOD DAY!
// KRAMAR ANNA


Kommentarer
Postat av: sofie

alltså anna! WOW vad du är snygg! vill bara äta upp dig typ ;) SKITSNYGGT med läpparna!!! o fransarna!!! o stenarna!!! :D tack finfina du för ett toppen jobb idag! är på jobbet nu, efter en lång, men jäkligt lyckad mässa, ska hem snart, då stupar jag! pussokram till finaduktiga dig! (ringer på väg hem)

2011-03-05 @ 17:49:38
Postat av: Sara

Kan verkligen bara hålla med Sofie till 100% SÅ supersnyggt! Du passar superfint med lite färg på läpparna och de där fransarna var klockrena!

Hot girrrrl! <3

2011-03-05 @ 21:07:37
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Anna!

hahaha men oj och tack och bock!! Vad roliga och söta ni är!! (Just den reaktionen vill man ju få om man väl får på party liksom):) Sara tänkte på vårt samtal om "perfect lips" när jag gjorde dem haha. Åh så glad jag blev av era kommentarer det värmer mitt liv som småbarnsmorsa ute på landet ;)kramar

2011-03-06 @ 09:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0