Två trender i ett

Lila är en färg vi kommer se mycket av under våren och sommaren. Mycket lila i olika nyanser, gärna med lite brunt i om man, som jag, älskar mörka färger!

En annan trend som vi kommer se mycket av i vår och sommar är olika färger på naglar!

Jag är inte den som slaviskt följer trender men ser jag något jag gillar så kör jag på det och som ni ser på bilden så är detta två trender jag definitivt kommer följa ;)
Dock har jag varit lite feg här och bara kört på två färger. Riktigt snyggt är att ha olika färger på alla tio! På bilden har jag våra snygga nagellack "Salsa" och "Hip hop" som finns att köpa hos oss för 90:- styck :)
Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA den trenden startade jag för flera år sedan, vilken pionjär man är, minns knappt när jag hade samma färg på naglarna! KEUWL!!

2011-03-10 @ 19:27:51
Postat av: Kristin

Hahahaha varenda tidining jag blädrar i ser man tjejer men olika färg på naglarna! Är du möjligtvis synsk Anna? :P

2011-03-10 @ 21:34:40
Postat av: Anna

Nej nej nej kristin inte synsk- det jag menar är att världen började följa mig ;) (för alla som inte fattar är jag ironisk, i förra kom. också---u never know)

2011-03-11 @ 10:27:06
Postat av: Kristin

Hahaha isf va det en grym trend du starta Anna ;)

2011-03-11 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0