Vi har saknat dig!!!

Gunilla <3
En av de jag sminkade idag var underbara Gunilla! Hon skulle på födelsedagsfest och ville piffa till sig lite extra! Jag älskar att sminka fina Gunilla! Lovely eyes!!! :)
Vi körde på blå/lila toner, supersnyggt blev det, särskilt irl!
Det är lixom "MER" i verkligeheten, kameran äter färg!
Hoppas du hade superkul Gunilla!!!
Vi har faktiskt haft både tjejer och killar inne för sminkning idag, men som vanligt är man glömsk och glömmer ta bilder på alla! Men hoppas alla festprissar har en rolig kväll!
Kram på er!
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla Gunilla! Hon är så vacker! Superfin make Sofie :)

2011-03-20 @ 01:03:44
Postat av: Anonym

Vilka ögon!

2011-03-20 @ 12:42:11
Postat av: gunilla

de va så kul o få träffa er igen! hade verkligen saknat er! tusen tack för den fiiina sminkningen, de blir så fint varje gång jag blir sminkad! jag hade döööö kuul på festen, tror it jag har dansat så mycket i hela mitt liv!:O hahaha tack en än gång och jag hoppas vi ses snart igen! :*

2011-03-20 @ 17:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0