Ang balen 3 juni!

Deta vankas bal den 3e juni, och vi har haft fullbokat mellan 10-17 i båda sminkstolarna, sedan några veckor tillbaka, men glöm inte att du kan lämna ditt namn och telefonnr ifall vi får ett återbud!! Så ringer vi dig i god tid om det skulle vara så att vi får in ett återbud.

OBS OBS!!!
JUST NU FINNS EN TID KL 11.00, DÅ JAG FICK ETT ÅTERBUD IDAG, SÅ FÖRST TILL KVARN! :)


Studenten och balen är en viktig och rolig del av livet! Jag hittade ingen bild på mig från min bal, men här är en bild på mig och min vän My, från vår sudent 2008 :)
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggo!!...du är så ung....jag är så avis... ;) låter som att jag är 100 och du 18 haha

2011-05-01 @ 13:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0