Dagens make.

Hej och hallå!
Ni som följer bloggen, vet att jag inte är värst morgonpigg av mig, så när det vankas öppning, får smink och hår gå fort! Hahah :)
Sminket går i lite somriga toner, och är ganska sparsamt lagt. Tunn foundation, gäller för mig, på sommaren. Hyn får färg och blir fräschare och friskare, därav behöver jag inte täcka lika mkt som under vintern och tidig vår.
Rosiga läppar med hjälp av "Perfect Lips no 25". Jag har bara duttat på lite, för en lätt, rosig och frisk känsla.
Kinderna är också fräscht rosiga med hjälp av rouget "Coralglow".
På ögonen har jag jobbat med 2 skuggor, en röd "Red Lake" och en gråvit "Glacier".
Jag har hört att det är strålande sol och varmt som bara den ute?
Njut åt mig med :)
KRAM Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0