Fina Kristina!...

.....Skulle på vackra Pernilla Andersson konsert ikväll.
Ni vet hon som är gift med superbejben Dregen i backyard babies. Min fjortis crush. Haha.
Så här fin blev Kristina iaf. Hon har grön/bruna ögon och ville veta lite om vad som framhävde det ena eller det andra.
Hon hade också lila skuggor hemma som hon aldrig fick till. Så det blev lila. Det är ju som ni vet vrålsnyggt!!
Nästa gång tar vi "roströdaktigt" ;)
Lite som den fresssssha färgen vi valde till läpparna för att höja upp allt lite...Vrålsnyggt stift! No 21...
Ni har hört det förut, jag säger de igen. Färgskiftningar och mkt färg försvinner tyvärr med iphin! :( Ska skaffa mig en 4 tror jag. Tänkte vänta på 5an....vi får se hur de blir!
(Sist hade jag kameran å då kom färgerna fram fint tyckte jag)
Hoppas du blev nöjd och att kvällen blev bra! KRAM

Kommentarer
Postat av: sofie

verkligen konstnärligt och supersnyggt :)

2011-05-06 @ 21:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0