Gästblogg - Linda

Hello fellas! Linda heter jag, har praktiserat här på Mist Stockholm i snart två veckor. Älskar smink så trivs här om man säger så. Men snart är praktiken slut, tråkigt. Jag vill i framtiden bli make up artist, har fått massa tips och råd av tjejerna här.
Vill passa på att tacka för att ni fått mig att känna mig välkommen :D
Här nedan ser ni en sminkning som Anna gjort på mig idag, bilden ger dock ingen rättvisa..
Har använt oss av lila och gula skuggor,grym blandning om ni frågar mig.
Vi kanske hörs någon gång i framtiden, man vet aldrig ;) ! Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad söt du är! =) Det har vart kul att få "gå" med dig idag! =)

Lycka till i framtiden Linda, hoppas att du kommer och hälsar på oss!

Kram Anna

2011-05-11 @ 14:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0