Ge mig inspiration!

Den senaste tiden har det varit så mycket runt omkring mig att jag har tappat inspirationen lite till att sminka mig själv. Det var länge sen jag gjorde något extremt, häftigt eller knasigt.. Så jag tänkte att ni gulliga läsareska få hjälpa mig! :) Kul va ?!

Har du någonting du vill se? "omöjliga" färgkombinationer? Eller whatever, över ös mig med förslag så ska jag försöka sminka mig efter alla era förslag. På så vis tror jag att jag kommer ha sminkningar för en tid framåt att visa er ;)
Som tack till er så kan jag göra tutorials på de sminkningarna :) Kanon bra va?!?!



With Love♥ /Bea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåt extremt, med fransar och mycket färg :D

2011-05-09 @ 18:13:56
Postat av: Anonym

50- tals inspirerad ! :)

2011-05-10 @ 12:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0