CHERRY CHERRY

Utan att veta deras namn så ville jag ha dessa produkter på mig i tisdags när jag ville göra min sminkning lite mer höstig :) Jag ÄLSKAR mörka läppar nu till hösten, det är en del av hösten enligt mig hehe. På läpparna använde jag en Lip Gloss som heter Cherry och den är hur krämig och underbar som helst, pigmentrik är den verkligen! Det bästa av allt är att just nu är den på vår -20% hylla. SÅ PASSA PÅ!! På mina naglar har jag ett lack som jag totalt älskar, och som jag tyckte passade så bra in i allt, den heter också Cherry hehe. Två produkter som är ett måste nu till hösten tycker jag, plommon/vin rött är nog ändå höstens hetaste färg ;) ♥



// V.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0