Want to be my valentine?

Hej alla läsare!


Idag är det lördag, min favorit-dag! Precis lagom efter fredagsmyset och sen veta att det är en hel dag kvar på helgen efter det!
Idag fick det blev röda läppar och hollywoodsvall, passar alldeles utmärkt nu när alla hjärtans dag är runt hörnet!
Problem när du ska göra röda läppar?!


A och O är att alltid alltid, oavsett vad, använda läpp-penna. Har du inte en röd tillhands, ta en brun! Använder du läpp-penna så kommer du inte att få de där otroligt hemska ränderna av läppstift runt munnen, som liksom sipprar ut i hudvecken.. Kom ihåg att den alltid ska vara spetsig.
Kom in till oss och fynda en läpp-penna för endast 90 kr. (kanonbra med penna och glans, få större läppar utan att spruta in gift i kroppen ;) )
Ser ni också vilken VOLYM jag har i håret?! Har använt de minivolymtängerna vi har inne för endast 200 kr.


Tips för snygga röda läppar:

- Börja med att använda läpp-penna runt konturerna
- Fyll läpparna med färg (jag har använt no 24)
- "Pussa" av läpparna på papper för att få bort överflödigt läppstift
- Lägg ett lager puder över läpparna
- Lägg sedan läpp-penna och läppstift igen
Klart! Eftersom du även lagt ett lager med puder så kommer det garanterat att hålla i 4 timmar, oavsett vad du äter och dricker!
Läppstift och läpp-penna för 260 kr. Kalasbra alla hjärtans dag present!

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Hej! Jag googlade på smink före och efterbilder och då hittade jag ett par från din blogg (den nakna sanningen). Nu undrar jag om jag får låna dom två bilderna till min blogg för att göra ett inlägg. Jag skriver mycket om skönhetsideal och sånt. Självklart länkar jag till blogg om du vill och om jag får visa bilderna som exempel.

2012-02-11 @ 14:11:19
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0